FANDOM

Wastelandtroll

Troll pustkowi

Większe, potężniejsze wersje powszechnego trolla, trolle pustkowi grasują w górach i skalistych pustkowiach pustyń. Zguby karawan i nomadów, nieustraszenie atakują wszystko co może być jadalne. Trolle pustkowi różnią się od zwyczajnych trolli głównie w tym że światło słoneczne oślepia ich oczy i czyni je powolnymi. Poza tym są tak samo żarłoczne i brutalne jak inne odmiany. Gdy to możliwe zakładają swoje leża w pobliżu wiosek i żerują na mieszkańcach noc po nocy póki nie pożrą każdego żywego stworzenia. Ponieważ polują pod przykryciem ciemności, ich ofiara może nawet nie uświadomić sobie natury zagrożenie póki nie jest za późno. W przeciwieństwie do zwyczajnych trolli, trolle pustkowi nie są zwinne, chociaż nadrabiają ten brak czystą siłą. Chodzą wyprostowane lecz bujają ramionami po swoich bokach — często wlekąc swoje wielkie maczugi wzdłuż ziemi za nimi. Przeciętny troll pustkowi mierzy ledwo ponad 3 metry i ważąc ponad 272 kilogramy. Samice są praktycznie nie do odróżnienia od samców. Trolle pustkowi mówią gigancim.