FANDOM

FireTroll210-59-34-

Troll ognisty

W przeciwieństwie do innych trolli, ognisty troll jest niepodatny na obrażenia od kwasu i ognia. Te brutale tworzą swoje domy w obszarach ekstremalnego ciepła, od najgorętszych równikowych dżungli do komnat lochu ulokowanych głęboko w płonącym sercu aktywnych wulkanów. Ogniste trolle zazwyczaj budują swoje domy w obszarach niedostępnych dla stworzeń wrażliwych na ogień. Trolle mogą zamieszkiwać w jaskini ukrytej przez przepływ lawy. Ogniste trolle postrzegają stopione kamienie w ten sam sposób jak człowiek może postrzegać odświeżającą sadzawkę wody. W przeciwieństwie do innych trolli, ogniste trolle rzadko pracują z innymi stworzeniami. Polują na ognistych gigantów dla sportu i postrzegają siebie jako ostatecznych mistrzów obszarów które sobie roszczą. Są inteligentne, przebiegłe i zdolne do tworzenia długoterminowych planów by wzmocnić swoje panowanie w regionie. Gdy ogniste trolle pracują z innymi stworzeniami, robią to jako równi partnerzy. Ta najemnicza żyłka czasami okazuje się kłopotliwa dla sprzymierzeńców trolli, jako że ogniste trolle są skłonne przerwać walkę jeśli napotkają przytłaczającego wroga lub kuszącą łapówkę. Ogniste trolle kochają skarby i magiczne przedmioty które mogą oprzeć się gorącu. Takie dary mogą wpłynąć na nie by osiadły obok swoich broni lub wycofania z konfliktu.

ŹródłaEdytuj