FANDOM

Fiendishsymbionts

Czarcie symbionty

Psionicsymbionts

Psioniczne symbionty

91496

Symbionty daelkyrów (od lewej do prawej) burzowa szypułka, zimowa cysta, pełzająca rękawica, miotający skarabeusz, czarobal, pijawka hodowlana i cienisty krewniak (pośrodku)

Symbionts

Symbionty daelkyrów (od lewej do prawej) robaczy język, żywy napierśnik i mackowy bicz

Symbionty.

KrętaczEdytuj

MnemonicusEdytuj

Powietrzne skrzelaEdytuj

Upiorna maskaEdytuj

Czarcie symbiontyEdytuj

Czarci chowaniecEdytuj

DusiwążEdytuj

JeliciakEdytuj

Kleszcz duszyEdytuj

Karapaksowe symbiontyEdytuj

Cichy karapaksEdytuj

Patrzący na plecy karapaksEdytuj

Silnoręki karapaksEdytuj

Szybkoprzełamujący karapaksEdytuj

Śliski karapaksEdytuj

Wytrzymały karapaksEdytuj

Symbionty mózgoweEdytuj

Kaptur mózgowyEdytuj

Kaptur mózgowy przypomina małego płaszczowca, ale nie ma oczu ani paszczy. Jest to czarne, nieco amorficzne, skórzaste stworzenie, które powoli przemieszcza się w powietrzu, falują ciałem zakończonym grubym i ciężkim, długim wilgotnym ogonem o rurowatym kształcie, z którego sterczą liczne kostne wyrostki. Kaptury mózgowe nie mówią żadnym językiem, ale rozumieją podwspólny.

Pijawka umysłuEdytuj

Pijawka umysłu to mała, obślizgła istotą, która oqija się wokół pnia mózgu nosiciela. Jej żywiciel nie może korzystać z magicznego amuletu, broszy, medalionu, naszyjnika, wisiorka ani skarabeusza. Pijawka umysłu nie mówi żadnym językiem, ale rozumie podwspólny.

Ścięgno psioniczneEdytuj

Ścięgno psioniczne to odrażający, robalowaty kawał mięśnia obdarzony świadomością i mocą psioniczną. Psioniczne ścięgno nie mówi żadnym językiem, ale rozumie podwspólny.

Symbionty daelkyrówEdytuj

Burzowa szypułkaEdytuj

Burzowe szypułki są tworami daelkyrów inspirowanymi szypułkami ocznymi beholdera. Mówi się że daelkyrzy pracują by stworzyć inne inspirowane beholderami szypułki, włączając zauraczające szypułki, raniące szypułki, szypułki uśpienia i złowrogą szypułkę śmierci. Burzowe szypułki nie mówią żadnym językiem, lecz rozumieją podwspólny.

Cienisty krewniakEdytuj

Mimo swojego wyglądu cieniści krewniacy nie są nieumarłymi, po prostu są niematerialni. Cienisty krewniak jest bliźniakiem dla daelkyra półkrwi, z którym został urodzony, lub dla innej postaci, która później wykształca lub uzyskuje jednego. Cienisty krewniak nie mówi żadnym językiem, lecz rozumie podwspólny.

CzarobalEdytuj

Daelkyrzy tworzą czarobale dla swoich sług i są najczęściej spotykane przyłączone do beholderów, dolgauntów, łupieżców umysłów i daelkyrów półkrwi. Czarobal nie mówi żadnym językiem, lecz rozumie podwspólny.

Językowy robakEdytuj

Daelkyrzy tworzą językowe robaki dla swoich sług. Są powszechnie przyczepiane do beholderów, dolgauntów i łupieżców umysłów. Językowy robak nie mówi żadnym językiem, lecz rozumie podwspólny.

Mackowy biczEdytuj

Kolejny twór daelkyrów, mackowy bicz jest serpentynową bronią zaprojektowaną by ukierunkować plugawiący dysk swojego mistrza na odległego przeciwnika. Mackowy bicz nie mówi żadnym językiem, lecz rozumie podwspólny.

Miotający skarabeuszEdytuj

Miotający skarabeusz jest specjalnym symbiontem — złośliwym na własny sposób, lecz również zdolnym zapewnić swojemu nosicielowi broń miotaną. Gdy nieaktywny, jest trudny do dostrzeżenia (a zatem stanowi doskonałą sekretną broń). Miotający skarabeusz nie mówi żadnym językiem, lecz rozumie podwspólny.

Pełzająca rękawicaEdytuj

Pełzające rękawice są naturalnie wyewolułowanymi symbiontami, które początkowo pojawiły się na daelkyrach półkrwi. Teraz dealkyrzy powszechnie wyposażają swoje własne wynaturzone sługi w te pomocne dłonie. Pełzająca rękawica nie mówi żadnym językiem, lecz rozumie podwspólny.

Pijawka hodowlanaEdytuj

Pijawki hodowlane są nadzwyczajnym skokiem w plugawiącej magii daelkyrów. W każdej pijawce zaszczepiona jest okropna infekcja, która plugawi zwyczajną ciążę, jeśli pozwoli się jej iść swoim biegiem. Wynikłe dziecko rodzi się jako daelkyr półkrwi. Plugawym przeznaczeniem pijawki hodowlanej jest rozszerzenie wpływu daelkyrów w budzącym się świecie, tworząc wynaturzenia, które uczestniczą w obłąkanej sile daelkyrów. Pijawka hodowlana nie mówi żadnym językiem, lecz rozumie podwspólny.

Zimowa cystaEdytuj

Zimowe cysty są naturalnie wyewolułowanymi symbiontami, które początkowo pojawiły się na daelkyrach półkrwi. Obecnie daelkyrzy powszechnie wyposażają swoje wynaturzone sługi w te pomocne dłonie. Zimowa cysta nie mówi żadnym językiem, lecz rozumie podwspólny.

Żywy napierśnikEdytuj

Tradycyjna zbroja daelkyrów, żywe napierśniki są sporadycznie spotykane w Kultach Smoka z Dołu, gdzie uznawane są za święte relikty. Żywy napierśnik rozumie podwspólny, lecz nie mówi jakimkolwiek językiem.

Zobacz teżEdytuj

ŹródłaEdytuj