FANDOM

Indra, Agni i Waju nie są jedynymi chaotycznymi mocami wedyjskiego panteonu, jednakże są znani jako Trójka Bogów Chaosu (ang. the Three Gods of Chaos). To dlatego gdyż są bóstwami o sile żywiołu i nieprzewidywalnym temperamencie oraz dlatego, iż wybrali na swój wspólny dom wiry Limbo. Co ciekawe, ich charaktery rozciągają się na całe spektrum chaosu (dobro, neutralność i zło) - oczywiście, moce te są dość zaznajomione z Regułą Trójek.

Trio włada nad luźną, pozbawioną wzorca krainą zwaną Swarga, miejscem będącym niczym więcej jak przypadkowymi burzami, szalejącymi płomieniami i wyjącymi wiatrami. Jeśli cokolwiek wyrosłego wygląda jakby mogło być trwałe, są duże szanse iż zostało wybudowane tylko po to by być zniszczone. Anarchowie githzerai i inni kształtujący Limbo trzymają się z daleka od Swargi; próby narzucenia woli śmiertelnika krainie prosi o gniew samych niszczycielskich bogów.

Pałace trzech mocy są tak stabilne jak wszystko w Swardze, nawet pomimo tego iż oni, również, płyną i zmieniają się od czasu do czasu. Domena Indry jest wielką marmurową plamą pokrytą płaskorzeźbami boga, a pobliska kraina jest okryta nieustannym deszczem. W pobliżu wyją wieczne ognie zamczyska Agniego, gwałtowny płomień konsumujący wszystkiego czego dotknie. Śpiewka niesie, iż tylko siepacze specjalnie błogosławieni przez Agniego mogą wkroczyć do tego miejsca i wynurzyć się bez szwanku; nawet pozostałe moce unikają tego obszaru. W końcu, jest tu także chmurowy pałac Waju, gdzie wiatry są łagodne jak piórko czy też walące niczym wicher. Każdy chcący podróżować do domu Waju musi uzyskać pomoc jednego ze sługów asurów, których moc gromadziła przez lata.

ŹródłaEdytuj

  • On Hallowed Ground
  • Planes of Chaos