Smok
Mithral Dragon 4e.jpg
Smok mithrilowy
Broń oddechowa strumienie promiennej energii
Łuski lodowato białe po srebrzyste z białymi pasmami
Teren dowolny, Morze Astralne
Charakter chaotyczny neutralny

Żaden metaliczny smok nie konkuruje z mithralowym (ang. mithral dragon) o potęgę i majestat. (Choć złote niechętnie przyznają niższość względem kogokolwiek.) Jako tubylcy Morza Astralnego, mithralowe smoki posiadają niezwykłą intuicję. Kierowane przez wizje oraz wolę Io, mithrilowe zadają się z innymi stworzeniami tylko jeśli to konieczne do osiągania ich własnych enigmatycznych celów. Kilka mithralowych smoków, które zjawiają się na świecie śmiertelników czyni tak by wesprzeć religijne organizacje bądź wielkie sprawy - choć te smoki znikają tak nagle jak się pojawiły. Pozostałe mithrilowe przemierzają astralne krainy, tak zamieszkane jak i nie.

Legowiska i teren[edytuj | edytuj kod]

Preferowane skarby[edytuj | edytuj kod]

Cechy fizyczne[edytuj | edytuj kod]

Łuski mithralowego smoka zginają się wraz z mięśniami pod nimi i delikatnie się jarzą. Wraz z wiekiem mithrilowego, lodowato białe łuski młodszych ciemnieją do srebrzystych z białymi pasmami. U szczytu potęgi mithrilowego smoka, złożone białe prążki ostro kontrastują z jego ciemniejszą barwą podstawową. Wzory na smoczych pazurach lśnią energią podczas walki.

Krąg kolców koronuje głowę mithralowego, a pomniejsze kolce wyrastają spod jego szyi. Kolce prostują się kiedy smo jest podekscytowany - szczególnie w szale. Skrzydła smoka składają się z promiennej energii miast ciała.

Dieta[edytuj | edytuj kod]

Osobowość i motywacje[edytuj | edytuj kod]

Relacje z innymi stworzeniami[edytuj | edytuj kod]

Zobacz też[edytuj | edytuj kod]

Źródła[edytuj | edytuj kod]