Smok
Smok ektoplazmatyczny
Broń oddechowa wybuch białego ognia
Łuski brak
Teren Półplan Ektoplazmy, Plan Astralny, podziemia
Charakter chaotyczny neutralny

Ten skrzydlaty smok ma szereg postrzępionych kolców wzdłuż karku i grzbietu, a są one coraz mniejsze aż zanikają na końcu smoczego ogona. Jego gładka skóra lśni lustrzanym połyskiem. W locie ruchy jego przezroczystych skrzydeł są płynne i majestatyczne jakby były z płynu. Jego oczy wirują i kłębią się w barwach głębokiego błękitu, połyskującej purpury i błyszczącego srebra, zdradzając jego chaotyczną naturę.

Smok ektoplazmatyczny posiada kompletnie gładką skórę; całkowicie brakuje mu łusek. Gdy się wykluje, jego skóra jest mlecznie biała z drobinkami jasnoniebieskiego i srebra na fałdach i dookoła oczu i głowy. Wraz z starzeniem smoka, te pasemka stają się bardziej widocznie póki smok nie osiągnie kategorii jaszczura, gdy jego skóra osiąga lustrzany połysk.

Smoki ektoplazmatyczne są rzadko widziane jako że dopiero zaczynają wychodzić z wylęgarni stworzonej na Półplanie Ektoplazmy. Gdy raz go opuszczą, rzadko powracają. Zamiast tego wybierają utworzenie swoich leży na jednym z kawałków gruzów znalezionych na Planie Astralnym, chociaż wiele podróżuje do Planu Materialnego by poszukiwać skarbu lub posiłku.

Źródła[edytuj | edytuj kod]