FANDOM

W pierwszych dniach świata, dzieci Khybera powstały z ciemności by panować nad Eberronem. Najwięksi z nich byli nadwładcami, którzy panowali nad światem strachu, wojny i śmieci póki nie powstały przeciw nim dzieci Eberron i Siberysa. Armie smoków walczyły przeciwko czartom Khybera. I chociaż nadwładcy nie mogli być zniszczeni, couatle poświęciły swoje życia by zbudować więzienie z niebiańskiego światła: srebrnego płomienia który wiąże nadwładców w Khyberze raz jeszcze. Te więzy utrzymywały się przez niezliczone pokolenia, lecz nadwładcy nadal pragną się uwolnić i odzyskać świat powyżej. Tak długo jak nadwładcy są spętani przez Srebrny Płomień, nie mogą fizycznie manifestować się na świecie. Lecz każdy nadwładca ucieleśnia określony aspekt zła, który rośnie w sile wraz z tym jak ich słudzy - czarty znane jako Władcy Pyłu spiskują by uwolnić swoim starożytnych mistrzów. Nadwładcy zyskują moc gdy śmiertelnicy obierają położone dla nich mroczne ścieżki. I wraz z tym jak stają się silniejsi, zyskują większy wpływ. Około trzydziestu nadwładców jest spętanych w Khyberze.

Znani członkowieEdytuj

Istnieje około 30 nadwładców uwięzionych na całym świecie Eberron, lecz tylko część z nich jest znanych:

ŹródłaEdytuj

  • Eberron - Rising from the Last War