FANDOM

Myth-drannor-375baad5-1d34-425e-b341-c981262933b-resize-750

Mapa Myth Drannor

To chyba nabardziej obfitujące w bogactwa i najniebezpieczniejsze miejsce dla poszukiwaczy przygód w całym Faerunie. Tak naprawdę nie jest to jeden obszar, a dziesiątki położonych obok siebie punktów - ruiny wielkiego miasta elfów i ludzi, które niegdyś było najpotężniejszym magicznym ośrodkiem na świecie. Myth Drannor było siedzibą niezwykle bogatej cywilizacji. Pozostały po nim złote, magiczne przedmioty oraz inne wartościowe zabytki, których strzegą magiczni strażnicy. Po różnych poszukiwaczach przygód (ludziach, nie-ludziach i potworach), którzy odważyli się wkroczyć do ruin, pozostał jedynie ekwipunek i ciała, a czasem i dusze. To wszystko z kolei może trafić w ręce przedstawicieli jakiegoś złego kultu, ambitnego maga czy drużyny śmiałków, która akurat się na nie natknie. W dawnych czasach Myth Drannor chronił mythal - to jedna z postaci, jaką przybrała najpotężniejsza magia elfów. Gdy odeszły do Evermeet, moc mythalu osłabła. W Myth Drannor prawa porządkujące działanie magii ulegają zmianom, lez większość powołanych do istnienia za sprawą mythalu efektów wpływających na przestrzeń i czas zanikła.

ŹródłaEdytuj

  • Zaponiane Krainy: Opis Świata