FANDOM

Frostburn okładka

Okładka podręcznika

Frostburn.

Spis treściEdytuj

1. The Frostfell

2. Races, Classes, and Feats

3. Prestige Classes

4. Equipment

5. Magic of the Frostfell

6. Monsters of the Frostfell

7. Adventure Sites

Opisane klasyEdytuj

Prestiżowe: Cloud Anchorite, Kriokinetyk, Uczeń Thryma, Lodowy mag, mroźny furiata, rycerz Żelaznego Lodowca, Pierwotny, Wiedźma mroźnego ognia, pieśniarz burzy, Winterhaunt of Iborighu.

Opisane istotyEdytuj

Branta, chilblain, Złowieszcze zwierzęta (złowieszczy niedźwiedź polarny, glyptodon, megaloceros, smilodon - tygrys szablozębny, mamut włochaty, zeuglodon), domovoi, krasnolud lodowcowy (śnieżny łowca), krasnolud Midgardzki, Dziwa żywiołu (lodu i śniegu), pogrzebany, mroźny lud, quorrashi (dżin), zjawa lodowych krain, lodowy gigant (lodowy gigant mauler, lodowy gigant mówca duchów, lodowy gigant tundra scout), śnieżny goblin, lodowy golem, lodowa bestia, lodowa ropucha, lodowy suchotnik, malasynep (malasynep mindmage), marzanna, neandertalczyk, ork śnieżny szaman, biały pudding, ogromny kruk, eidolon mroźnego ognia, rusałka, shivhad, śniegopłaszczka, śnieżny pająk, duch zwierzęcia, tlalusk, uldra, urskan, vodyanoi, pomiot zimy, yeti (okropne yeti), Yuki-On-Na, arktyczne zwierzę (caribou, arktyczny lis, wydra morska, pingwin, foka, mors).