FANDOM

Frostburn okładka

Okładka podręcznika

Frostburn.

Spis treściEdytuj

1. The Frostfell

2. Races, Classes, and Feats

3. Prestige Classes

4. Equipment

5. Magic of the Frostfell

6. Monsters of the Frostfell

7. Adventure Sites

Opisane klasyEdytuj

Prestiżowe: Cloud Anchorite, Kriokinetyk, Uczeń Thryma, Lodowy mag, mroźny furiata, rycerz Żelaznego Lodowca, Pierwotny, Wiedźma mroźnego ognia, Stormsinger, Winterhaunt of Iborighu.

Opisane istotyEdytuj

Branta, chilblain, Złowieszcze zwierzęta (złowieszczy niedźwiedź polarny, glyptodon, megaloceros, smilodon - tygrys szablozębny, mamut włochaty, zeuglodon), domovoi, krasnolud lodowcowy (snow hunter), Midgard dwarf, Dziwa żywiołu (lodu i śniegu), entombed, frost folk, quorrashi (dżin), zjawa lodowych krain, lodowy gigant (frost giant mauler, lodowy gigant mówca duchów, frost giant tundra scout), śnieżny goblin, lodowy golem, lodowa bestia, lodowa ropucha, icegaunt, malasynep (malasynep mindmage), marzanna, neandertalczyk, ork śnieżny szaman, biały pudding, ogromny kruk, eidolon mroźnego ognia, rusałka, shivhad, śniegopłaszczka, śnieżny pająk, duch zwierzęcia, tlalusk, uldra, urskan, vodyanoi, pomiot zimy, yeti (abominable yeti), yuki-on-na, arktyczne zwierzę (caribou, arktyczny lis, wydra morska, pingwin, foka, mors).