FANDOM

Fortress of Indifference

Forteca Obojętności

Trzysta czterdziesta ósma warstwa jest pustą, pozbawioną wszelkiego naturalnego życia, potrzaskaną równiną, wypełnioną skalnymi usypiskami, zębistymi wzniesieniami i stradznymi szczelinami. Przez niebo przetaczają się szkarłatne chmury, a lodowate wichry smagają nieostrożnych podróżników. Tu stoi Forteca Obojętności - samotna, wysoka na 60 metrów wieża z czarnych, żelaznych kratownic, w które wplecione są humanoidy wszelkich kształtów, ras i rozmiarów. Większość ciał jest martwa, choć inne są nieumarłe, przez co nieustannie zawodzą i drapią powietrze rozcapierzonymi pazurami. W fortecy mieszkają wygnane demony, półczarty i diablęta. Choć oczywiście są to istoty przeżarte złem, odwróciły się one od Wojny Krwi. Rządzi nimi demon nalfeshnee, zwany Tafeon. Jego ciało jest straszliwie zdeformowane, dlatego wciąż musi nosić zewnętrzny szkielet z zardzewiałego żelaza, którego długie haki utrzymują w jednym kawałku spasione cielsko. Ulubioną zabawką Tafeona jest magiczne berło zwane przekształcaczem ciał, stworzone ze zszytych razem języków. Dzięki niemu może zmienić ciało dowolnej istoty w dowolną formę, jaką tylko sobie wyobrazi właściciel. Oczywiście, jako potężny demon wyobraża sobie głównie bardzo paskudne rzeczy, dlatego też berło powołuje do życia ohydne monstra.

ŹródłaEdytuj

  • Księga Planów