FANDOM

78885

Faerimmy

Fearimm

Faerimm

Faerimmowie są złymi magami, którzy z przyjemnością unicestwiliby wszystkie inne istoty. Do tej pory tego nie zrobili, gdyż w takim wypadku prawdopodobnie zabrakłoby im niewolników, których torturują dla zabawy. Setki lat temu planowali zniszczyć całe życie w Faerunie. Udało im się unicestwić potężne imperium Netherilu oraz wyniszczyć obszar znany dziś jako pustynia Anauroch. Ostatecznie powstrzymała ich jednak interwencja starszych sharnów. Uwięzili oni większość faerimmów w magicznym polu pod piaskami Anauroch. Jedynie nieliczni uniknęli tego losu. Część uciekinierów żyje obecnie w Myth Drannor, trwoniąc swoją moc w wewnętrznych intrygach politycznych. Inni podbili miasto beholderów, Ooltul, a obecnie usiłują się przebić przez magiczne pole sharnów, aby uwolnić swych pobratymców. Fearimmowie mają ciało w kształcie stożka oraz obłą głowę. Przypomina ona dysk i zawiera ogromną, uzębioną szczękę, którą otaczają cztery wyposażone w pazury ramiona. Od głowy ku ogonowi kręte, wijące się ciało zwęża się aż do zabójczego żądła. Po urodzenie faerimm ma zaledwie kilkadziesiąt centymetrów, jednak starsze osobniki mogą osiągnąć długość nawet 9 metrów. W miarę wzrastania faerimm rozwija również swoje wrodzone zdolności magiczne. Pisklę rzuca czary jak pierwszopoziomowy zaklinacz, a liczący stulecia czcigodni starsi rzucają czary jak zaklinacze 19 poziomu. Gdyby fearimmowie byli mniej źli, z pewnością byliby również bardziej obcy i trudniejsi do zrozumienia, lecz ich niepohamowana chęć do zadawania bólu czyni ich w pewien sposób bardziej przewidywalnymi. Fearimmowie porozumiewają się między sobą zmieniając prędkość przepływu wiatru wokół swoich ciał, natomiast w celu nawiązania kontaktu z innymi istotami używają telepatii. Znają wspólny i kilka innych języków.

Linki zewnętrzneEdytuj

ŹródłaEdytuj