FANDOM

Drakkensteed

Drakken wierzchowy

Huitzil

Huitzil

Phynxkin

Phynxkin

Drakkeny są zwierzętami których dziedzictwo posiada smoczą krew zmieszaną z tą ziemską rasą zwierząt. W skrócie, drakkeny są dla zwierząt tym co zaklinacze dla ludzi, posiadając smoczą krew i część cech fizycznych lecz nie zdolności nadnaturalnych. Drakkeny nadal są uznawane za zwierzęta - smocza krew w ich historii z czasem została rozcieńczona - lecz wszystkie są podtypu smoczej krwi. Artykuł ten prezentuje kilka unikalnych drakkenów, chociaż każde zwykłe zwierzę o podtypie smoczej krwi może być uznawane za drakkena. W zwykłych okolicznościach, drakkeny nie chcą służyć jako zwierzęcy towarzysze, chociaż istnieją rzadkie przypadki.

Drakken wierzchowyEdytuj

Drakkeny wierzchowe są potężnymi lecz płochliwymi zwierzętami które przypominają krzyżówkę pomiędzy smokami i końmi. Posiadając silne skrzydła i sprężyste ciała są bardzo poszukiwane jako wierzchowce lecz rzadko łapane i oswajane.

HuitzilEdytuj

Huitzile są niewielkimi, złośliwymi drakkenami wywodzącymi się z starożytnego spółkowania smoków i ptaków. Posiadając ciekawość i miłość do skarbu spotykaną zarówno u smoków jak i kruków, często sprawiają niewielkie problemy podróżnym w swoich domenach i są uznawane za niewiele więcej niż kłopot przez tych którym przeszkadzają.

PhynxkinEdytuj

Phynxkiny są gładkimi, drapieżnymi drakkenami które poruszają się z gracją polujących kotów. Chociaż niebezpieczne na wolności, niektóre udomowione phynxkiny służą jako lojalni towarzysze tym którzy są skłonni je wytrenować.

  • Złowieszczy phynxkin.

ŹródłaEdytuj