FANDOM

Początek czasu Edytuj

Plany zostają uformowane, a Baernalothy powstają z mgieł stworzenia od początku knując swoje plany. Ich następcy, Yugolothy, powstają millenia po nich wdrażając plany ich poprzedników. Wraz ze wzrostem liczebności Baernalothów nurt Styksu staje się coraz szerszy i bardziej zdradziecki, służąc potem w Wojnie Krwi w wielu celach. Apomps, jeden z Baernalothów podejmuje próby stworzenia nowych Yugolothów z ich martwych ciał. Udaje mu się to ,za co płaci kompletną deformacją ciała i wygnaniem do Carceri. Generał Gehenny będący pierwszym Ultrolothem tworzy Serce Ciemności - magiczny przedmiot usuwający z osób dotykających go intencje porządku i chaosu oraz niszczących istoty dobre. Używa go by "oczyścić" rasę Yugolothów. Przenosi on powstałe intencje do larw Szarych Pustkowi, które po pewnym czasie stają się pierwszymi Baatezu i Tanar'ri. W momencie zamieszkiwania przez diabły i demony ich planów, Baernalothy zaczynają tajemniczo znikać na Szarych Pustkowiach, zostawiając inne rasy ich własnemu losowi.

Geneza Wojny KrwiEdytuj

Oddziały zarówno Baatezu jak i Tanar'ri zaczęły eksplorować Niższe Plany, w końcu na siebie natrafiając. Mogło być wiele powodów ich wzajemnej nienawiści ale jedno jest pewne - obie strony przysięgły zniszczyć drugą. Po wiekach wojen podjazdowych Arcanolothy zaczęły oferować swoje usługi po obu stronach, mając zapewne większe plany w tym działaniu. Mniej więcej w tym czasie powstają Władcy Piekieł i Książęta Otchłani. Nikt nie wie jak powstali - jedni twierdzą że z najpotężniejszych larw, inni że powstali z natury planów. Do walki włączyły się również aasimony i archony, co spowodowało połączenie sił zła i wybicie wszelkich sług dobra z ich planów. Od tamtej pory obie strony po cichu kibicują swoim odpowiednikom na szali porządku i chaosu. Moce również zaczęły wpływać na przebieg Wojny, ale z podobnych powodów co niebianie również przestały się wtrącać.