Sferopedia
Advertisement
Caleb Level 20 portrait - Hannah Friederichs

Portret Caleba (obecny)

Caleb Level 17 portrait - Ari

Portret Caleba (poprzedni)

Caleb Winter Headshot

Portret Caleba (poprzedni)

Calebportrait2019

Portret Caleba (poprzedni)

Caleb Widogast

Portret Caleba (debiut)

Caleb Widogast, urodzony jako Bren Aldric Ermendrud, jest ludzkim czarodziejem i członkiem drużyny poszukiwaczy przygód znanej jako Mighty Nein.

Opis[]

Wygląd[]

Caleb posiada błękitne oczy, rozszczepiony podbródek i rudobrązowe włosy. Długi płaszcz Caleba kryje dwie odziedziczone księgi w kaburach, po jednej na każdą stronę. Caleb posiada serię blizn na obu przedramionach, gdzie kryształy były osadzone w jego skórze przez Trenta Ikithona; nosił bandaże na swoich ramionach by ukryć te blizny. Caleb posiada gładki zemniański akcent.

Początkowo Caleb był brudny, nieogolony i posiadał niechlujne włosy. Spał w swoim brudnym ubiorze podróżnym, włączając długi płaszcz. Po spotkaniu poszukiwaczy przygód którzy potem staną się Mighty Nein, Caleb odwiedził drogą łaźnię w Trostenwald, lecz nie wyczyścił swoich ubrań ani nie umył się od szyi w górę. Po dotarciu do Zadashu, Zaklinacz Pumat Sol oczyścił Caleba magią złożona z czaru kuglarstwo i był to pierwszy raz gdy Mighty Nein widziała czystego Caleba - co zdenerwowało Nott. Caleb rozsmarował błoto na swojej twarzy gdy Jester domagała się ilości pieniędzy jaką zarobili jej rodzice.

Caleb przestawił się na gładkie golenie, zlecając Yashy pomaganie mu w goleniu i zamieniając na brzytwę gdy go pocięła. Kupił nowe, stylowe ubrania wyrzucając swoje dawne poszarpane.

Osobowość[]

Caleb jest powściągliwy, nie chcąc przyciągać uwagi do siebie lub swojej towarzyszki Nott. Okazał niewielkie zainteresowanie sekretami ludzi poza Nott, mając nadzieję uniknąć odpowiadania na pytania o sobie. Generalnie ponury i samotniczy sposób bycia przemienia się w otwarty i radosny nastrój po zakupie nowych książek. Nie uznaję siebie w najmniejszym stopniu za odważnego.

Caleb posiada do siebie głęboki wstręt przez okoliczności śmierci swoich rodziców. Wierzy że jest w pełni odpowiedzialny pomimo bycia magicznie oszukanym i zapewnień Nott i Beauregard że nie był winny; nie chce ani nie akceptuje ich pociech. Nie wydaje się pragnąć zemsty na Trencie Ikithonie, jednak pokazał radosną manię po przyznaniu się do swojej przeszłości.

Jako młody chłopiec Caleb był skupiony, przekonujący nieustępliwy i elokwentny, chociaż później w życiu używał swojej charyzmatycznej osobowości by oszukać ludzi.

Caleb jest metodyczny, czasami aż do przesady. Skrupulatnie liczył przedmioty przy wielu okazjach, raz używając długości liczenia by oszukać kupca i licząc nawet bełty gdy usuwał je z swojej piersi.

Na początku opowieści Caleb posiadał bardzo "lepkie palce" jeśli chodzi o magiczne przedmioty i spróbowałby wziąć wszystko co magiczne jeśli pomyślałby że mógłby z tym uciec. Poszukiwał magicznej wiedzy i artefaktów nawet jeśli oznaczało to ryzykowanie jego życia.

Biografia[]

Pochodzenie[]

Urodzony jako Bren Aldric Ermendrud, Caleb pochodził z małego miasteczka o nazwie Blumenthal niedaleko Rexxentrum na Polach Zemni. Jego ojciec Leofric był członkiem Sprawiedliwej Marki.

Jego matka i ojciec byli niewiarygodnie biedni, do tego stopnia, że powiedział kiedyś, że przez całe życie nie zarobili pięćdziesięciu sztuk złota, choć mogło to być przesadą.

Relacje[]

Una i Leofric Ermendrud[]

Beauregard Lionett[]

Frumpkin[]

Caleb lubi Frumpkina. Poza chwilami gdy używa Frumpkina by osiągnąć swoje własne cele, Caleb traktuje Frumpkina niczym kota domowego, często okazując uczucia. Caleb wydaje się wiedzieć że Frumpkin preferuje być w formie kota, lecz jest skłonny zmienić go w inne formy gdy to niezbędne.

Chociaż Frumpkin zginął przy wielu okazjach, nie wydaje się to trapić Caleba ani Frumpkina. Caleb stwierdził że Frumpkin uznaje umieranie za drobną niedogodnością. Dwukrotnie pozwolił zjeść Frumpkina Nott. Mimo że śmierci Frumpkina są tymczasowe, Caleb bierze to na siebie gdy zabija go ktoś inny niż Nott.

Veth Brenatto[]

Jester Lavorre[]

Fjord[]

Yasha Nydoorin[]

Caleb lubi Yashę przez ich podobne osobowości oraz wzajemna niechęć do bliskich kontaktów i niewygody z nimi. Po zapytaniu jej o poradę dotyczącą sytuacji społecznych, Yasha wymieniła kilka rzeczy jakie wierzyła, że uczynią Caleba bardziej lubianym (które spisał) i ogoliła jego twarz swoim mieczem po tym jak Caleb wspomniał że brakuje mu bycia gładko ogolonym. Caleb spytał czy to uczyniło ich przyjaciółmi, na co Yasha odpowiedziała że tak.

Caleb powiedział Yashy że zasłużyła na swoje nowo znalezione szczęście i że był szczęśliwy będąc jej przyjacielem. Yasha dała mu wielki uścisk.

Mollymauk Tealeaf[]

Caduceus Clay[]

Essek Thelyss[]

Astrid i Eadwulf[]

Ciekawostki[]

Linki zewnętrzne[]

Źródła[]

Advertisement