FANDOM

Arcymag

Arcymag

PerendraRaslemtar

Arcymag

Magia to najpotężniejsza z "nauk", często określana mianem Sztuki. Arcymagowie zaś to jedni z najlepszych i najbardziej doświadczonych jej praktyków. Potrafią oni korzystać z zaklęć w sposób, który wykracza poza możliwości innych postaci rzucających czary. Arcymag posiada wiele niezwykłych mocy. Umie też modyfikować zaklęcia, lecz za swą potęgę musi zapłacić - poświęcić część ze swych zdolności rzucania czarów, gdyż tylko w ten sposób zdoła poznać niezwykłe tajemnice.

Większość arcymagów to czarodzieje i zaklinacze, którzy porzucili pozostałe ścieżki kariery. Rzadko przedstawicielami tej klasy prestiżowej zostają wieloklasowcy, gdyż arcymagowie koncentrują się na opanowaniu magii wtajemniczeń.

Arcymagowie żyjący w miastach często piastują ważne stanowiska w cechach związanych z magią. Wieloletnie dążenie do opanowania magii wtajemniczeń oraz znajomość wyższych arkanów tej sztuki stawia ich ponad niemal wszystkimi innymi. Niektórzy arcymagowie decydują się żyć w odosobnieniu - często porzucają społeczność na rzecz idealnej do badań samotności.

ŹródłaEdytuj