FANDOM

Alustriel

Alustriel

Alustriel2

Alustriel

Alustriel - potężna magini, a przy tym jedna z Siedmiu Sióstr - przez wiele lat była jaśnie panią Silverymoon, a dziś jest władczynią Srebrnych Marchii. Mieszkańcy północy cenią ją za delikaność i troskliwą opiekę, jaką otoczyła swój lud. Jej opanowanie i doskonałe maniery są niemal legendarne. Stara się ona opiekować miejscami i osobami, które znalazły się w jej władzy, w pokojowy sposób, jedynie w ostateczności uciekając się do magii bojowej. W młodości dzisiejsza opanowana kobieta była zbuntowaną dziewczyną, która poszukiwała przygód. Bardzo szybko życie nauczyło ją, że szczęście jest czymś, czym należy się dzielić, a nie zdobywać dla samego siebie. Dlatego dziś niestrudzenie dąży do spełnienia marzeń i pokoju, o rasach żyjących obok siebie w harmonii oraz o miejscy, w którym można doceniać i rozwijać szukę. Tym miejscem ma być Silverymoon. Wszystko wskazuje na to, że Alustriel nie sposób zbić z tropu czy rozwścieczyć, albo też rozproszyć jej uwagę kilkoma kwestiami naraz. Jeśli jednak jej lud cierpi i ona odczuwa ból. Potrafi doskonale zapamiętywać twarze, imiona, głosy i maniery, co w sumie sprawia, że jest niemal doskonałą władczynią. Jeśli dodać do tego jeszcze fakt, że doświadczenie i ineligencja pozwalają jej przewidywać przyszłość Północy lepiej niż chyba komukolwiek innemu w Faerunie, pojawia się obraz idealnej królowej. Mieszkańcy Silverymoon uwielbiają swoją "Panią Nadziei" czy "Lśniącą Panią". Ma na to wpływ na pewno fakt, że Alustriel potrafi zaprzyjaźnić się z większością napotkanych osób, pomagając im (nawet w drobny sposób) w troskach oraz akualnych porzebach. Złoszczą ją jedynie niesparawiedliwość i nietolerancja, lecz rzadko okazuje gniew inaczej niż rzucając zimno klka uszczypliwych słów. To utalentowany twórca i administrator, który zawdzięcza swój sukces zrozumieniu innych.

ŹródłaEdytuj