FANDOM

PrestigeDramagHolySlayer

Święty zabójca

Święci zabójcy są obawiani na ziemiach Al-Qadim. Ci fanatyczni skrytobójcy łączą się razem w różnorodnych braterstwach, z których każde posiada własne symbole i cele oparte na religijnej gorliwości. Każdy kult świętych wojowników deklaruje prowadzenie wojny dla swojej własnej określonej wiary poprzez morderstwa swoich wrogów. Braterstwa świętych zabójców kultywują mistykę strachu by zapewnić że masy nie podejmą działań przeciwko ich członkom, jak również by wymusić posłoluszeństwo w swoich własnych szeregach

Ci dobrze wyszkoleni i zdyscyplinowani zabójcy są absolutnie pozbawieni strachu, i bez wahania akceptują rozkazy od zwierzchników. Zobowiązanie do sprawy i wiara w ich wiarę zastępuje wszelkie inne troski, włączając troskę o ich własne życia. Każde braterstwo obejmuje określoną broń jednoręczną jako swoją broń wyboru, która działa jako symbol dla zakonu.

Na czele każdego bractwa świętych zabójców jest Dziadek Skrytobójców, który rozkazuje swojemu zakonowi wytrenowanych zabójców z bezwzględną efektywnością. Dziadkowie są darzeni olbrzymim szacunkiem, zdobywając swoje pozycje poprzez krew zarówno przeciwników jak i towarzyszy.

Ze względu na tajemniczą naturę ich pracy, święci zabójcy zostają mistrzami przebrania. Takie formy oszustwa pozwalają im zbliżyć się do przypisanego celu bez wzbudzania podajrzeń i mogą wtopić się w tłum gdy ukończą misję.

Łotrzycy i bardzi są częstymi kondydatami do tej klasy prestiżowej, jako że wymagane umiejętności przychodzą do nich z łatwością. Wojownicy również są powszechni w bractwach, a sporadycznie paladyn lub mnich odkrywają że im odpowiadają ponieważ kładą nacisk na niekwestionowaną wiarę, dyscyplinę i lojalność.

Święci zabójcy są najczęściej napotykani podczas wykonywania swoich obowiązków. Sporadycznie święty zabójca w przebraniu może dołączyć do grupy poszukiwaczy przygód w celu uzyskania dostępu do obszaru który jego cel uczęszcza. Handlarz owocami który nagle zabija ukochanego emira a następnie znika w mieście jest prawdopodobnie świętym zabójcą.

ŹródłaEdytuj

  • Dragon Magazine #321